realizacja polityki handlowej (realizacja planów i strategii, dbanie o budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów), prezentacja oferty oraz przygotowywanie i składanie ofert handlowych dla klientów, wsparcie działu sprzedaży w wyszukiwaniu i składaniu ofert przetargowych, prowadzenie bazy klientów, prowadzenie rozmów handlowychz klientami biznesowymi i partnerami, realizacja zamówień ze srtony klientów, negocjacje warunków zawieranych transakcji i umów, współudział w przygotowywaniu działań marketingowych, współpraca z innymi działami oraz oddziałami firmy w zakresie realizacji umów, kontroli jakości, obsługi finansowej oraz innej w zależności od zaistniałej sytuacji, zadania operacyjne wspierające dział customer service, w tym obsługa portali i narzędzi producentów, rezerwacja zasobówdo prowadzenia szkoleń, obsługa systemów raportowania, etc.
StPr/25/09282
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN