Zamknij

Doradca klienta.

Nr oferty: StPr/25/0017Dodane przez: COPIX Sp. z o. o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Laurowa 6, 03-197 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Doradca handlowy, sprzedaż urządzenia, sprzedaż usług.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • Prawo jazdy kat. B
    • umiejętności sprzedażowe/handlowe
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Doświadczenie mile widziane.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: COPIX Sp. z o. o.
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Laurowa 6, 03-197 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
      Osoba do kontaktu: Tomasz Świtaka
      Numer telefonu: 501 308 501
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Cv.
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      Obsługa biogazowni rolniczej Codzienna obsługa silnika CHP Załadunek substratów do procesu produkcji Załadunek drewna do suszarni kubaturowej i taśmowej przyjmoowanie i rejestrcja dostaw substratów do magazynów biogazowni rolniczej, sporzadzanie dokumentacji Obsługa i konserwacja maszyn, urządzeń oraz układów technologicznych Zgłaszanie usterek i awarii powstających na terenie biogazowni Udział w okresowych inwentaryzacjach Utrzymanie porządku na terenie biogazowni, koszenie terenów przyległych
      StPr/25/0094
      data rozpoczęcia pracy od 29.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      - wykonywanie prac elektrycznych, - montaż instalacji elektrycznych, - nadzór i obsługa urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, agregatu prądotwórczego, UPS-ów i UPS-ów centralnych, systemu SZR, sieci eklektycznej w tym zasilających serwerownie; - planowane prac, tworzenie schematów elektrycznych i związanych z instalacją klimatyzacji precyzyjnej.
      StPr/25/01197
      data rozpoczęcia pracy od 29.01.2025
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN

      1. Administrowanie systemami audiowizualnymi. 2. Zabezpieczenie techniczne wideokonferencji. 3. Utrzymanie sprawności technicznej powierzonego mienia wchodzącego w skład sytemu multimedialnego. 4. Prowadzenie baz danych sprzętu informatycznego.
      StPr/25/01202
      data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
      wynagrodzenie od od 6 100 PLN

      - prowadzenie kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych: planowanie, publikowanie, reakcje, tagowanie, aktualizacja i tworzenie treści (w tym: tekstów, haseł, wideo, animacji, grafik), - analizowanie i raportowanie efektywności działań w mediach społecznościowych oraz opracowywanie planu ich rozwoju, - projektowanie i realizacja kampanii reklamowych: tworzenie treści reklamowych, planowanie i zakup mediów (MS, ATL i BTL, internetowe serwisy branżowe itp.), - udział w sesjach produktowych i wizerunkowych, - prowadzenie bazy kontaktów medialnych i bieżący kontakt z mediami (prasa, telewizja, radio, portale/serwisy internetowe); zlecanie usługi monitoringu mediów.
      StPr/25/01200
      data rozpoczęcia pracy od 29.01.2025
      wynagrodzenie od od 5 200 PLN

      Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi: 1. Prowadzenie szkoleń i wdrożeń związanych z Bazą Monitorującą dla organizacji pozarządowych oraz jednostek samorządowych 2. Bieżące wsparcie użytkowników przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie problemów i udzielanie pomocy w codziennej pracy z Bazą Monitorującą. 3. Współpraca przy rozwoju aplikacji definiowanie wymagań funkcjonalnych. 4. Testowanie nowych funkcji aplikacji przed ich wdrożeniem. 5. Dbanie o jakość danych w Bazie Monitorującej Koordynacja przepływu informacji pomiędzy użytkownikami aplikacji a zespołem projektowym.
      StPr/25/01172
      data rozpoczęcia pracy od 29.01.2025
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN

      Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Wykonywanie: - ocen technicznych i typowania robót budowlanych i drogowych, - opracowanie przedmiarów robót, - opracowanie kosztorysów inwestorskich, - nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów, - archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, - przygotowywanie dokumentów do kontroli, - weryfikacji ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów 2. Prowadzenie spraw dotyczących remontów nieruchomości i ich przebudów w tym przygotowywanie porozumień remontowych z najemcami i instytucjami. 3. Uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo kosztorysowej. 4. Ocena przydatności wykonanej dokumentacji projektowo kosztorysowej. 5. Uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych. 6. Rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie robót budowlanych i drogowych. 7. Wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego. 8. Współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów. 9. Załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami. 10. Uczestnictwo w seminariach i szkoleniach. 11. Analizowanie przeglądów technicznych budynków. 12. Współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych. 13. Przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży budowlanej i drogowej. 14. Opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje. 15. Bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z procedurą zlecania robót przez ZGN. 16. Archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce. 17. Rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw budowlanych i drogowych. 18. Uczestnictwo w komisjach przetargowych.
      StPr/25/01173
      data rozpoczęcia pracy od 29.01.2025
      wynagrodzenie od od 6 900 PLN

      obsługa klienta
      StPr/25/01175
      data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego ds. budowlanych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów; - kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży budowlanej realizowanych przez jednostki organizacyjne pod kątem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami; - sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów itp.; - współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administrowanych przez ZGN Mokotów; - współudział w odbiorach robót budowlanych; - wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów; - wykonywanie stosowanych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów; - przygotowywanie dokumentów do ogłoszenia przetargu w tematach prowadzonych przez Dział TN; - sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w jednostkach organizacyjnych; - wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów; - sporządzanie kosztorysów inwestorskich STWiORB, przedmiarów, protokołów typowania i oceny technicznej; - weryfikacja kosztorysów inwestorskich.
      StPr/25/01177
      data rozpoczęcia pracy od 29.01.2025
      wynagrodzenie od od 6 900 PLN

      obsługa klienta
      StPr/25/01180
      data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Tworzenie kosztorysów inwestorskich. Analiza i kontrola dokumentów i rozwiązań technicznych, technologii i materiałów w tym przedmiarów, obmiarów i kosztorysów dotyczących robót realizowanych przez jednostki terenowe ZGN Mokotów. Współpraca z inspektorami Działu TP w zakresie kontroli materiałów wyjściowych do planowania wydatków i ogłaszania przetargów. Udział w komisjach techniczno-eksploatacyjnych wynikających z zadań Działu TP oraz zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów. Współpraca z innymi komórkami i działami ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych. Przygotowywanie specyfikacji i kontrola specyfikacji sporządzanych przez DOM-y i Dział TP oraz udział w komisjach przetargowych dot. remontów nieruchomości. Analiza i popularyzacja zmian ogłaszanych w cennikach wydawnictw zajmujących się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. Opracowanie i aktualizacja Norm Zakładowych na podstawie analiz publikowanych norm przez wydawnictwa zajmujące się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. Instruktaż i konsultacje inspektorów ZGN w branży budowlanej w zakresie poprawności stosowania obowiązującego Katalogu Norm Zakładowych. Przygotowywanie założeń i dokumentów z ustaleniem wartości zamówienia, niezbędnych do ogłoszenia przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, dot. wymiany stolarki okiennej PCV i drewnianej. Wykonywanie stosowanych zestawień i materiałów zbiorczych związanych z prowadzonymi zadaniami.
      StPr/25/01181
      data rozpoczęcia pracy od 29.01.2025
      wynagrodzenie od od 5 900 PLN