Zamknij

Stażysta w Oddziale Gospodarczym (OK.1101.1.25.2025) K/M

Nr oferty: StPr/25/05743Dodane przez: Sąd Rejonowy dla Warszawy Woli

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kocjana 3, 01-473 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: Zakres zadań: 1) Przestrzeganie ustalonego Regulaminu pracy, 2) Czynności wynikające z Regulaminu Wewnętrznego Urzędowania Sądów, 3) Prowadzenie gospodarki magazynowej Sądu (magazyn materiałów biurowych i papieru, tonerów i materiałów eksploatacyjnych oraz druków) w oprogramowaniu SAP. 4) Nadzór nad umowami na materiały biurowe, papier, tonery i druki przygotowywanie zamówień, odbieranie dostaw, przygotowywanie zapotrzebowań w ramach nadzorowanych umów, rejestracja faktura w Centralnym Systemie Zakupów oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD). 5) Nadzór nad pomieszczeniami magazynowymi, w których przechowywane są: zapasy mebli i sprzętów biurowych oraz innego asortymentu nie podlegającego ewidencji, 6) Wydawania sprzętów biurowych oraz innego asortymentu biurowego na jednostki organizacyjne Sądu. 7) Odpowiedzialnością materialna za zgodność stanu faktycznego magazynu z zapisami ewidencji 8) Udział w przeprowadzkach nadzór nad firmami zewnętrznymi w zakresie transportu akt i mebli w ramach tut. Sądu. 9) Inne prace zlecone przez Dyrektora Sądu i Kierownika Oddziału Gospodarczego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 04.06.2025
: od 5 938 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Warszawy Woli
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kocjana 3, 01-473 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. podanie o przyjęcie na ww. stanowisko skierowane do Dyrektora Sądu Rejonowego dla Warszawy-Woli w Warszawie 2. CV 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 4. kserokopie świadectw pracy, jeżeli kandydat poprzednio pracował 5. Oświadcze
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres zadań: 1) Przestrzeganie ustalonego Regulaminu pracy, 2) Czynności wynikające z Regulaminu Wewnętrznego Urzędowania Sądów, 3) Prowadzenie gospodarki magazynowej Sądu (magazyn materiałów biurowych i papieru, tonerów i materiałów eksploatacyjnych oraz druków) w oprogramowaniu SAP. 4) Nadzór nad umowami na materiały biurowe, papier, tonery i druki przygotowywanie zamówień, odbieranie dostaw, przygotowywanie zapotrzebowań w ramach nadzorowanych umów, rejestracja faktura w Centralnym Systemie Zakupów oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD). 5) Nadzór nad pomieszczeniami magazynowymi, w których przechowywane są: zapasy mebli i sprzętów biurowych oraz innego asortymentu nie podlegającego ewidencji, 6) Wydawania sprzętów biurowych oraz innego asortymentu biurowego na jednostki organizacyjne Sądu. 7) Odpowiedzialnością materialna za zgodność stanu faktycznego magazynu z zapisami ewidencji 8) Udział w przeprowadzkach nadzór nad firmami zewnętrznymi w zakresie transportu akt i mebli w ramach tut. Sądu. 9) Inne prace zlecone przez Dyrektora Sądu i Kierownika Oddziału Gospodarczego.
StPr/25/05743
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 5 938 PLN

1) realizacja zadań związanych z bieżącą obsługą administracyjno- gospodarczą Zakładu, 2) realizacja zamówień zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, w tym: opracowywanie dokumentacji przetargowej oraz umów, monitorowanie realizacji postępowań i nadzór nad wykonywaniem zawartych umów, 3) opracowywanie projektów aktów normatywnych dotyczących zagadnień związanych z działem, 4) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywanie likwidacji zużytego wyposażenia, 5) wykonywanie części zadań z wykorzystaniem samochodu służbowego.
StPr/25/05744
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

Praca z grupą dzieci w wieku przedszkolnym, z dziećmi słabowidzącymi, niewidomymi oraz ze sprzężeniami. realizacja podstawy programowej, opieka i wychowanie.
StPr/25/05746
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Aktywne poszukiwanie nowych projektów, klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Prowadzenie spotkań biznesowych i negocjacji z klientami Analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług Przygotowywanie ofert i kosztorysów na podstawie zapytań Koordynacja komunikacji między działami wewnętrznymi a klientem Monitorowanie przebiegu projektów pod kątem zgodności z ustaleniami Tworzenie raportów i harmonogramów prac Nadzór nad projektami wymóg: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata) Umiejętność przygotowywania ofert handlowych i kosztorysów (mile widziana znajomość [np. programu Excel / Norma / innego specjalistycznego narzędzia]) Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne Znajomość rynku budowlanego-elektrycznego Samodzielność
StPr/25/0312
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Betonowanie gotowych form szalunkowych na hali w zakladzie prefabrykacji.
StPr/25/1404
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 60,00 do 80,00 PLN /go

- prowadzenie akt osobowych, - archiwizacja dokumentów, - kontakt z urzędami, naliczanie list płac.
StPr/25/05728
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Współpraca z przydzielonymi Organami Technicznymi w zakresie działań normalizacyjnych: - obsługa organizacyjna działalności Organów Technicznych; - nadzór nad przestrzeganiem zasad normalizacji dobrowolnej w Organach Technicznych; - organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi; - udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu Organów Technicznych; - praca w systemie informatycznym Polski Zasób Normalizacyjny.
StPr/25/05698
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 5 200 do 5 700 PLN

- obszar produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach, garnierowaniu, - obszar sprzedaży: przygotowanie deserów, napojów, przygotowanie i zestawianie zamówień - prace porządkowe na Sali restauracyjnej.
StPr/25/05702
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

sprzątanie pomieszczeń szkolnych, dbanie o czystość i porządek.
StPr/25/05703
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 3 500 PLN

- zapewnienie najwyższej jakości usług w zakresie sterylizacji i dezynfekcji sprzętu; - organizowanie i nadzorowanie pracy personelu zatrudnionego w Centralnej Sterylizatorni; - planowanie, organizowanie i prowadzenie ciągłej kontroli przyjętych technologii w zakresie dezynfekcji i sterylizacji; - prowadzenie kontroli sprawności urządzeń i sprzętu; - bieżące prowadzenie wymaganej dokumentacji zarówno w postaci papierowej, jak również w dedykowanych systemach informatycznych; - odpowiedzialność za przypisane do Centralnej Sterylizatorni składniki majątkowe, w tym wyposażenie szpitala zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz za bieżący jego nadzór.
StPr/25/05704
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 7 300 PLN