Zamknij

Starszy technik K/M

Nr oferty: StPr/25/06606Dodane przez: Komenda Stołeczna Policji

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: 1. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej mundurowej na podstawie zatwierdzonych dokumentów przychodowo rozchodowych; 2. Zaopatrywanie jednostek i komórek organizacyjnych KSP w przedmioty mundurowe, wyposażenie specjalne, środki higieny i ochrony osobistej, odzież roboczą i ochronną na podstawie obowiązujących norm należności określonych odrębnymi przepisami; 3. Sporządzanie zestawień oraz korekt planów zamówień publicznych na przedmioty znajdujące się w zakresie działalności; 4. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zakupu przedmiotów mundurowych, wyposażenia specjalnego, środków higieny i ochrony osobistej, odzieży roboczej i ochronnej oraz dokumentów dotyczących świadczenia usług pralniczych oraz dezynfekcyjnych w tym oszacowanie wartości zamówienia; 5. Udział w pracach Komisji Wydziału Zamówień Publicznych KSP; 6. Przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie swojej działalności; 7. Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych; 8. Sporządzanie zamówień na dostawy sprzętu i materiałów w zakresie swojej działalności; 9. Kompletowanie rachunków i faktur, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym; 10. Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych; 11. Weryfikacja dokumentów finansowych w zakresie poprawności merytorycznej i finansowej; 12. Wystawianie i podpisywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych; 13. Stała współpraca z komórką finansową Wydziału Zaopatrzenia w zakresie swoich kompetencji; 14. Wycena arkuszy spisowych inwentaryzacji, wykazów do kwalifikacji i likwidacji; 15. Wycena szkód oraz zdjęcie z ewidencji na podstawie dokumentów otrzymanych z Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 16. Udział w komisjach inwentaryzacyjnych, likwidacjach i kwalifikacjach w magazynach Wydziału Zaopatrzenia KSP oraz w zaopatrywanych jednostkach; 17. Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb kierownictwa z zakresu swojej działalności; 18. Koordynowanie prawidłowego wykorzystania darowizn rzeczowych i środków finansowych pozyskanych od sponsorów oraz ich rozliczanie; 19. Przedkładanie Zastępcy Naczelnika Wydziału nie rzadziej niż raz na kwartał protokołu z rozliczenia zużytych materiałów krawieckich; 20. Wykonywanie przeglądów instancyjnych w ramach gospodarowania sprzętem będącym w gestii Wydziału; 21. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 22. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji; 23. Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku; 24. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności; 25. Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę; 26. Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania*; 27. Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny; 28. Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań; 29. Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; 30. Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu; 31. Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy; 32. Stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem; 33. Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich; 34. Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego; 35. Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, stopień niepełnosprawności, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika; 36. Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych; 37. Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej; 38. Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach; 39. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom; 40. Zadanie dodatkowe: realizacja zadań związanych z organizacją zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 47 723 30 68
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV (CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy n
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych w przedszkolu.
StPr/25/06693
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 000 PLN

- kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży sanitarnej realizowanych przez jednostki organizacyjne pod katem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami, - wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora inwestorskiego ds. sanitarnych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, - pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów, - sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów budowlanych itp., - współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administracyjnych przez ZGN Mokotów, - współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach, - wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów, - rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac będących w gestii służb technicznych ZGN Mokotów, - wykonywanie stosownych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów, - wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów, wykonywanie kosztorysów.
StPr/25/06699
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

- realizacja usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających w zakresie świadczenia pracy socjalnej na rzecz mieszkańców; - monitorowanie bieżącej sytuacji życiowej oraz spraw mieszkańców (zgłaszanych potrzeb, próśb itp.), w tym m.in. pomaganie w gospodarowaniu środkami finansowymi; - kompletowanie i przechowywanie dokumentów mieszkańców oczekujących na przyjęcie do Domu; - prowadzenie akt osobowych, ewidencyjnych, meldunkowych i innych dokumentów mieszkańców zgodnie z obowiązującymi przepisami; - utrzymywanie kontaktów z rodzinami mieszkańców; - udzielanie pomocy mieszkańcom lub/i ich reprezentowanie w załatwianiu spraw urzędowych; - aktywne uczestnictwo w procesie adaptacji nowo przyjętych mieszkańców; - czynny udział w pracach Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego; - uczestniczenie w opracowywaniu indywidualnych planów wsparcia mieszkańców; - załatwianie spraw pogrzebowych lub współpraca z rodziną w sprawach związanych z pogrzebem mieszkańca; - bieżąca obsługa systemu e-Opieka.
StPr/25/06700
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

1. Sprzedaż biletów za pośrednictwem oprogramowania Iksoris (gwarantujemy przeszkolenie). 2. Sprzedaż artykułów z oferty sklepu muzealnego. 3. Wydawanie biletów z rezerwacji. 4. Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych. 5. Wystawianie faktur. 6. Sporządzanie raportów. 7. Udzielanie informacji turystycznej.
StPr/25/06702
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 626 PLN

- przestrzeganie ustalonego Regulaminu pracy; - prowadzenie Sekretariatu Wiceprezesa ds. cywilnych; - wykonywanie zarządzeń Wiceprezesa ds. cywilnych w sprawach należących do właściwości Wydziałów Cywilnych działających przy tutejszym Sądzie; - nadzór nad terminowością udzielanych odpowiedzi przez Wydziały Cywilne; - prowadzenie spraw objętych nadzorem Prezesa Sądu Okręgowego oraz Wiceprezesa ds. cywilnych; - kontrola załatwiania skarg z pionu cywilnego; - kontrola sprawozdań statystycznych sporządzonych przez Kierowników Wydziałów Cywilnych (miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych); - podkładanie korespondencji; - przyjmowanie korespondencji z Biura Podawczego oraz nadesłanej drogą elektroniczną i rejestrowanie jej w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych; - czynności zlecone przez Prezesa Sądu, Wiceprezesów Sądu, Dyrektora Sądu i Kierownika Oddziału Administracyjnego;
StPr/25/06703
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

- dbanie o porządek w pomieszczeniach kuchni i jadalni, - pomoc kucharkom przy sporządzaniu posiłków, - rozdawanie posiłków na jadalni, - wykonywanie poleceń służbowych wydawanych przez szefa kuchni lub kucharkę dotyczących poszczególnych czynności w kuchni i jadalni.
StPr/25/06705
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prowadzenie zajęć z matematyki w systemie stacjonarnym w liceum (poziom podstawowy).
StPr/25/06708
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 253 PLN

- realizacja spraw związanych z obsługą techniczną obiektu; - codzienna kontrola wszystkich pomieszczeń, stanu urządzeń i instalacji technicznych; - wykonywanie napraw instalacji technicznych, urządzeń i wyposażenia; - realizacja spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie budynku Ośrodka i przyległego do niego terenu; - wykonywanie prac remontowych (np. kładzenie glazury, terakoty, wykładziny i malowanie pomieszczeń ) na terenie Ośrodka; - rejestracja wszystkich czynności związanych z likwidacją usterek w zeszycie do wglądu-akceptacji kierownika Działu administracyjnego, wyszczególniając datę, miejsce i zakres naprawy, a także użyte materiały; - wykonywanie napraw w pomieszczeniu gospodarczym; - utrzymywanie należytego porządku na terenie przyległym do budynku Ośrodka w tym wykonywanie prac ogrodniczych (np. koszenie trawy, pielenie itp.); - sprzątanie śniegu w obrębie posesji w okresie zimowym; - wykonywanie prac remontowych w dostępnych pomieszczeniach Ośrodka; - mycie wszystkich okien od strony zewnętrznej w salach dla osób doprowadzonych; - sprzątanie schodów wejściowych i części zadaszonej od strony części budynku przeznaczonej do przyjmowania osób doprowadzonych do Działu Izba Wytrzeźwień;
StPr/25/06709
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

- produkcja podzespołów i drobnych wyrobów metalowych, - prace ślusarskie, między innymi:trasowanie, cięcie, wiercenie, gwintowanie, gratowanie, polerowanie
StPr/25/0623
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykładanie towaru na półki.
StPr/25/06676
data rozpoczęcia pracy od 10.06.2025
wynagrodzenie od od 4 816 do 5 316 PLN