Zamknij

Przedstawiciel handlowy K/M

Nr oferty: StPr/25/07893Dodane przez: CONFORMGEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Puławska 303, 02-785 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: - sprzedaż gwarancji, - monitorowanie realizacji sprzedaży oraz płatności, w szczególności monitorowanie działalności dealerów/komisów w zakresie aktywacji sprzedanych im gwarancji, - wdrażanie technik handlowych mających na celu poprawę wyników sprzedaży.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 17.07.2025
: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: CONFORMGEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Puławska 303, 02-785 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 48 575 572 372, 48 883 572 000
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1. Księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych 2. Bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur oraz innych dokumentów księgowych 3. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wydatków i dochodów budżetowych 4. Tworzenie zestawień i analiz zgodnie z bieżącymi potrzebami 5. Inne prace księgowe
StPr/25/07917
data rozpoczęcia pracy od 17.07.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

- dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym; - sporządzanie wydruków ewidencji księgowej; - uzgadnianie poprawności księgowań, w szczególności kosztów z wydatkami i zaangażowaniem; - analiza zobowiązań i należności; - rozliczanie inwentaryzacji; - uzgadnianie ksiąg inwentarzowych; - uzgadnianie dochodów określonych w uchwale Sejmiku Województwa Mazowieckiego; - prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży Vat oraz ewidencji w zakresie podatku akcyzowego; - przygotowanie dokumentów do archiwizacji; Informacje o warunkach zatrudnienia: - praca w budynku Biblioteki; - budynek wyposażony w podjazd oraz windę dostosowaną do wózków inwalidzkich; - ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim; - drzwi do pomieszczenia pracy umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim; - toaleta dostosowana do osób poruszających się na wózku inwalidzkim usytuowana na pierwszym i drugim piętrze budynku; - stanowisko pracy związane z obsługą komputera (powyżej 4 godz. dziennie), rozmowami telefonicznymi i przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku. - oświetlenie naturalne i sztuczne; - na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym; - praca odbywa się w systemie jednozmianowym w godz. 8.00-16.00; wynagrodzenie zostanie ustalone indywidulanie w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wybranego kandydata zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;
StPr/25/07918
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od 7 800 PLN

- codzienne dbanie o czystość i porządek w budynku oraz jego otoczeniu; - zgłaszanie awarii i usterek; - pomoc w obsłudze technicznej nieruchomości; - kontakt z administracją i mieszkańcami;
StPr/25/07919
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - obsługa eksploatacyjna budynków, lokali i terenów oraz przejętych obiektów stanowiących własność m.st. Warszawy; - uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych; - prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych; - prowadzenie spraw wykupu lokali; - dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych; - rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali /tzw. pustostanów/; - zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem; - egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości; - przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami; - współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku; - współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami; - współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających; terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów; - aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ; - dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu.
StPr/25/07892
data rozpoczęcia pracy od 17.07.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

- sprzedaż gwarancji, - monitorowanie realizacji sprzedaży oraz płatności, w szczególności monitorowanie działalności dealerów/komisów w zakresie aktywacji sprzedanych im gwarancji, - wdrażanie technik handlowych mających na celu poprawę wyników sprzedaży.
StPr/25/07893
data rozpoczęcia pracy od 17.07.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

1. Obsługa odwiedzających Czytelnię Gości (udzielanie informacji, dbanie o miłą atmosferę, pomoc w obsłudze stanowisk odsłuchowych, puszczanie muzyki); 2. Działania budujące markę Czytelni Elektra; 3. Współtworzenie programu działań merytorycznych Czytelni Elektra; 4. Koordynacja projektów merytorycznych; 5. Reprezentowanie Czytelni Elektra i MIK-u na wydarzeniach zewnętrznych; 6. Pełnienie dyżurów w Czytelni Elektra; 7. Codzienne przygotowanie Czytelni Elektra do działania (przygotowanie kawy, dbanie o porządek przestrzeni i zbiorów, etc.); 8. Współpraca z innymi działami merytorycznymi MIK przy wspólnych przedsięwzięciach;
StPr/25/07895
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

W Wydziałach Orzeczniczych: 1. wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń (m.in. wysyłanie do stron orzeczeń, nakazów, wezwań, zapytań i innej korespondencji), 2. czynności związane z obsługą systemów ewidencyjnych akt sądowych, 3. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, 4. archiwizowanie akt procesowych oraz sporządzanie akt zastępczych i rachunków dla biegłych i świadków. W Wydziałach Ksiąg Wieczystych: 1. wykonywanie zarządzeń sędziego i referendarza sądowego, 2. czynności związane z obsługą systemów informatycznych Wydziałów Ksiąg Wieczystych;, 3. praca w Archiwum tj. wydawanie i przyjmowanie ksiąg wieczystych, 4. obsługa Sali wglądowej przygotowywanie dokumentów na wyznaczony termin.
StPr/25/07896
data rozpoczęcia pracy od 17.07.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

- obszar produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach, garnierowaniu, - obszar sprzedaży: przygotowanie deserów, napojów, przygotowanie i zestawianie zamówień - prace porządkowe na Sali restauracyjnej.
StPr/25/07897
data rozpoczęcia pracy od 17.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- obszar produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach, garnierowaniu, - obszar sprzedaży: przygotowanie deserów, napojów, przygotowanie i zestawianie zamówień - prace porządkowe na Sali restauracyjnej.
StPr/25/07898
data rozpoczęcia pracy od 17.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- prowadzenie zajęć w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
StPr/25/07900
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 250 PLN