Zamknij

Pracownik w Wydziale Projektów i Analiz Cyberbezpieczeństwa K/M

Nr oferty: StPr/25/11805Dodane przez: NARODOWY BANK POLSKI

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: Do głównych zadań pracownika należeć będzie: - ocena dokumentacji, procedur pod kątem zgodności z wymaganiami regulacyjnymi (DORA, NIS2, EBA Guidelines, KSC) oraz wewnętrznymi standardami bezpieczeństwa, - współpraca z Europejskim Bankiem Centralnym w kontekście bezpieczeństwa informacji i procesów regulacyjnych, - monitorowanie zgodności procesów z wymaganiami prawnymi i normami branżowymi, - współpraca z zespołami IT, audytu, ryzyka w zakresie wdrażania wymagań bezpieczeństwa informacji, - analiza Projektów Technicznych, Dokumentacji Wykonawczej i Projektów Wdrożeniowych w zakresie spełnienia wymagań bezpieczeństwa informacji, - opracowywanie planów rocznych audytów procesów bezpieczeństwa w obszarze ICT i ochrony informacji, - przeprowadzanie audytów wewnętrznych w odniesieniu do wymagań regulacyjnych, - prowadzenie ocen ryzyka dla systemów teleinformatycznych, projektów IT oraz dostawców usług, - współpraca oraz inicjowanie działań w zakresie budowania świadomości dotyczącej bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.01.2026
: od 13 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: NARODOWY BANK POLSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgłoszenia wyłącznie przez formularz na stronie www.nbp.pl - oferty pracy Pełna treśc ogłoszenia jest dostepna na stronie: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - zlecanie, weryfikowanie prawidłowości i kompletności przeglądów technicznych budynków oraz zlecanie robót zgodnie z zawartymi w nich zaleceniami dotyczącymi instalacji elektrycznych; - umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót, kierowanie robót do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem; - sporządzanie protokołów typowania robót remontowych oraz kosztorysów. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji, dokonywanie odbioru, sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej w zgodzie z postanowieniami umów i obowiązującymi przepisami; - ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich; - przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisjach przetargowych; - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlano-elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz bieżących zgłoszeń; - kontrolowanie urządzeń pomiarowych, prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelnienia.
StPr/25/11804
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 9 250 PLN

Do głównych zadań pracownika należeć będzie: - ocena dokumentacji, procedur pod kątem zgodności z wymaganiami regulacyjnymi (DORA, NIS2, EBA Guidelines, KSC) oraz wewnętrznymi standardami bezpieczeństwa, - współpraca z Europejskim Bankiem Centralnym w kontekście bezpieczeństwa informacji i procesów regulacyjnych, - monitorowanie zgodności procesów z wymaganiami prawnymi i normami branżowymi, - współpraca z zespołami IT, audytu, ryzyka w zakresie wdrażania wymagań bezpieczeństwa informacji, - analiza Projektów Technicznych, Dokumentacji Wykonawczej i Projektów Wdrożeniowych w zakresie spełnienia wymagań bezpieczeństwa informacji, - opracowywanie planów rocznych audytów procesów bezpieczeństwa w obszarze ICT i ochrony informacji, - przeprowadzanie audytów wewnętrznych w odniesieniu do wymagań regulacyjnych, - prowadzenie ocen ryzyka dla systemów teleinformatycznych, projektów IT oraz dostawców usług, - współpraca oraz inicjowanie działań w zakresie budowania świadomości dotyczącej bezpieczeństwa teleinformatycznego.
StPr/25/11805
data rozpoczęcia pracy od 15.01.2026
wynagrodzenie od od 13 000 PLN

Do głównych zadań pracownika należeć będzie: - przeprowadzanie testów bezpieczeństwa, - bieżąca analiza stanu wdrożonych rekomendacji wynikających z przeprowadzonych testów bezpieczeństwa, - przygotowywanie raportów z przeprowadzonych testów bezpieczeństwa wraz z przedstawieniem rekomendowanych działań naprawczych, - udział we wdrożeniach projektów IT, w szczególności dotyczących rozwiązań cyberbezpieczeństwa, - wsparcie przy tworzeniu wymagań bezpieczeństwa, - weryfikacja poprawności działania zaimplementowanych mechanizmów bezpieczeństwa.
StPr/25/11808
data rozpoczęcia pracy od 15.01.2026
wynagrodzenie od od 13 000 PLN

• prowadzenie zajęć na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych; • współorganizowanie konferencji, seminariów związanych z ratownictwem medycznym i profilem działalności Uczelni; • uczestnictwo w pracach organizacyjnych Wydziału i Uczelni; • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
StPr/25/11809
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2026
wynagrodzenie od od 7 300 PLN

1. Prowadzenie zajęć edukacyjnych i ukierunkowanych na rozwijanie samodzielności oraz umiejętności społecznych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. 2. Realizacja zajęć przysposobienia do pracy, kształtowanie umiejętności praktycznych, funkcjonalnych i związanych z codziennym życiem. 3. Diagnozowanie potrzeb, możliwości i poziomu funkcjonowania uczniów oraz dostosowywanie metod pracy do ich indywidualnych możliwości. 4. Opracowywanie, realizacja i modyfikacja Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET). 5. Wspieranie uczniów w budowaniu kompetencji komunikacyjnych, społecznych i emocjonalnych. 6. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami szkoły i prawa oświatowego. 7. Organizacja i nadzorowanie praktycznych działań uczniów (np. prace porządkowe, kuchenne, ogrodnicze, rękodzielnicze w zależności od programu szkoły). 8. Kształtowanie właściwych nawyków i zachowań sprzyjających samodzielnemu funkcjonowaniu w dorosłym życiu. 9. Współpraca z rodzicami/opiekunami oraz zespołem specjalistów: psychologiem, logopedą, terapeutami. 10. Monitorowanie postępów uczniów i dokumentowanie efektów pracy. 11. Udział w posiedzeniach zespołów ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz radach pedagogicznych. 12. Tworzenie bezpiecznego, wspierającego i dostosowanego środowiska edukacyjnego.
StPr/25/11779
data rozpoczęcia pracy od 15.01.2026
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- opracowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi, - wykonywanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemu, - rozliczanie przydzielonych środków finansowych w ramach planu rzeczowo - finansowego i planu zakupów, - współudział w monitorowaniu realizacji umów w ramach dostaw i usług.
StPr/25/11782
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 565 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - zlecanie, weryfikowanie prawidłowości i kompletności przeglądów technicznych budynków oraz zlecanie robót zgodnie z zawartymi w nich zaleceniami dotyczącymi instalacji elektrycznych; - umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót, kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem; - sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji, dokonywanie odbioru, sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej; - ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich; - przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej; - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlano-elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących; - kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelnienia.
StPr/25/11791
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 9 250 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych; - uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych; - sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót; - sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych; - przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków; - sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami; - typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu o przeglądy roczne i pięcioletnie; - korespondencja tematyczna.
StPr/25/11792
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 9 250 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych, - uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych, - sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót, - sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych, - przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków, - sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami, - typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu o przeglądy roczne i pięcioletnie, - korespondencja tematyczna.
StPr/25/11793
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 9 250 PLN

1. nadzorowanie pracy kuchni pod względem wykorzystanie produktów zgodnie z jadłospisem i sztuką kulinarną, estetyki i ilości wydawanych posiłków, prawidłowości przechowywania posiłków, 2. opracowywanie dekadowych jadłospisów z uwzględnieniem różnorodności gatunku i rodzaju artykułów, 3. w ramach potrzeb opracowywanie harmonogramu pracy pracowników kuchni, zgodnie z obowiązującą normą czasu pracy w danych okresie rozliczeniowym, 4. zamawianie od dostawców zgodnie z zawartą umową, artykułów żywnościowych, 5. codzienne sporządzanie zestawienia produktów żywnościowych wydanych z magazynu(raport żywieniowy) z uwzględnieniem stanu wychowanków i zgłoszonych osób żywionych w placówkach, 6. obliczanie dziennej stawki żywieniowej, 7. Sporządzanie sprawozdania z miesięcznego rozliczenia ilościowo-wartościowego z przyjętych i wydanych produktów żywnościowych, 8. planowanie i wydawanie żywienia do placówek, zgodnie z gospodarką żywieniową.
StPr/25/11794
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 200 PLN